neděle 6. května 2012

Never again

Dnes mám pro vás recenzi na nálepky na nehty od Essence. Nálepky na nehty, bych si nikdy nekoupila, ale protože tyhle byly zlevněné na směšnou cenu, řekla jsem si proč to nevyzkoušet. Nevím jestli to bylo nálepkama nebo mnou ale vůbec mi na nehtech neseděli a vypadalo to hrozně :D Nálepky byly delší než moje nehty a tak jsem musela zbytek odstříhnout. Jenže stříhejte levou rukou když jste pravák :D Musela jsem poprosit mamču aby mi pomohla. Jenže nálepky se stejně všude možně odlepovali. Jak bylo v návodu, přelakovala jsem to ještě bezbarvým lakem, aby to déle vydrželo přilepené, ale to stejně vůbec nepomohlo. Vydržela jsem je mít na ruce jeden den a ve škole se mě všichni ptali, co to mám na nehtech za alobal :D Za mě teda už nálepky na nehty nikdy víc !




5 komentářů :

  1. No, musím říct, že to vypadá dost zvláštně..:D Ale tak aspoň si to vyzkoušela :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. já je miluju, už dlouho jsem je neměla, snad na ně bude sleva. Když místo nůžek použiješ pilník, vypadá to líp ;) Mně vydržely i týden neporušené

    OdpovědětVymazat
  3. Nemá se to stříhat ale máš to ohnout podle nehtu a zapilovat.:D měla sis přečíst návod..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. návod jsem si četla a pilníkem jsem to zkoušela, ale nějak mi to nešlo víš :)

      Vymazat