středa 16. května 2012

New in

Zase pár věcí, které jsem si za poslední dobu pořídila :) 
 Objevila jsem obchod s bezvadnýma lakama ! Mají krásně syté barvy hned po první nanesené vrstvě a celkem rychle schnou :)
 Neodolala jsem a musela jsem je hned vyzkoušet :) Líbí se vám?

 Kožená taška do školy z New Yorkeru. Měla jsem jí vyhlídnutou už dlouho a když tam byla poslední, věděla jsem, že není čas na váhání a musela jsem si jí koupit. Je bezvadná :)
U tohohle obrázku začala láska na první pohled.

4 komentáře :

  1. wow moc pěkná taška :)


    http://veronicas-notes.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. krásná taška a ten modrý lak je dokonalý, já si chci pořídit nové boty, problém je, že se mi žádné nelíbí, také čekám na tu lásku na první pohled :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Nááádherná taška, v poslední době mají v NYeru čím dál tím lepší věci! A ten modrý lak je luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taška je moc pěkná a ten růžový lak ááá :)

    OdpovědětVymazat