pátek 11. května 2012

Oasap new in

Tak konečně je mám doma !! ♥ Bylo to poprvé, co jsem si něco objednávala ze zahraničního eshopu a jsem nadšená. Sháněla jsem krajkované šortky a když jsem viděla ty na oasap.com, věděla jsem, že musí být moje. Balíček dorazil celkem rychle. Objednávala jsem 1.5. a přišel mi 9.5. Balíček přišel nepoškozený a všechno v pořádku. Kraťásky pěkně sedí a naprosto jsem si je oblíbila. Nejradši bych je nosila pořád. Určitě s nimi uvidíte outfit. Zdokumentovala jsem vám, jak balíček přišel zabalený a eshop můžu doporučit :)






tohle je zadní strana, až později jsem přišla na to, že se nosí švem dopředu :D


fotka na oasap.com

8 komentářů :

  1. Jsou krásný, já mám kabelku z Oasap :)

    Zvu na Giveaway :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Prepáč, že sa ťa to pýtam, ale ty spolupracuješ s oasap.com?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel nespolupracuji, šortky jsem si koupila pěkně za své :D

      Vymazat
  3. Jé, skvělý šortky!! :-) Takový podobný chci.. A ještě ty třpytky, paráda ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé ty jsou nádherné! :) Jestli se můžu zeptat, musíš mít k nakupování na oasap paypal? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) přes paypal platit nemusíš i můžeš. já jsem to kupovala normálně bez něho :)

      Vymazat