pondělí 28. května 2012

Sunbathing

Ke spokojenosti mi stačí jen lehátko, sluníčko a plavky ! Doufám, že jsem taky nachytala nějaký ten bronz, protože se hodlám co nejvíc opálit :) Ale žádné solárko, jenom pěkně namazat a nechat se hýčkat sluníčkem. Je to bezvadnej relax, akorát jsem málem usnula :D









 plavky/swimwear - Gate
kraťasy/shorts - Terranova
brýle/sunglasses - Gate
Mějte se krásně :*

5 komentářů :

  1. TA ANIMACE JE VÝBORNÁ :-D no nějak jsem ještě neměla čas na opalovačku :-) ale těšim se, snad bude hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Super gifko :) Já se nemám kde opalovat :/

    OdpovědětVymazat
  3. Great sunglasses! very nice photos!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses from Italy

    Giuseppe

    OdpovědětVymazat
  4. seš moc hezká, a máš nádhernou postavu!
    no já a opalovačka.. nemám na to čas, a ani moc prostor (a lehnout si doprostřed náměstí, hm, ani ne) možná tak, když chodím po městě :D

    OdpovědětVymazat