pátek 22. června 2012

At the airport

Jak už jsem psala, byla jsem včera v Praze na letišti. Přijela mi totiž sestřička z Tunisu :) Škoda, že jsem kvůli škole nemohla jet taky. Úplně jí teď závidím tu bronzovou barvičku ! :D Jinak k mému outfitu. Na sobě mám novou krajkovou sukýnku a botičky, které už jsem vám ukazovala. Protože jsem věděla, že nebudu moc chodit, s klidem jsem si je vzala :D Na to že jsem v nich strávila poměrně dlouhou dobu a mají vysoký podpatek, jsou moc pohodlné :) 







svačinka cestou
 blazer - Reserved
sukně/skirt - Amisu
botičky/heels - Humanic

maminka s cedulí, kterou jsem vyrobila na přivítanou :)

se sestřičkou :)
Nejradši bych taky někam odletěla ! Jinak, dnes jsem se ve škole naposledy učila a teď mě jen čeká předávání vysvědčení a sladké dva měsíce prázdnin :) Mějte hezký víkend :-*

6 komentářů :

  1. Skvelý outfit,moc ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi taaak nádherná. Moc ti to sluší. Líbí se mi boty a ta sukně :)a ty tvé vlasy <3

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná jsi!! Outfit je moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super vlasy :))

    GIVEAWAY - BOURJOIS !!
    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat