čtvrtek 21. června 2012

Casual

Dnes mám pro vás takový jednoduchý outfit ve kterém jsem byla ve škole. Není to nic extra, ale to by se do školy ani nehodilo. Pohodlné a jednoduché, takhle se cítím nejlíp. Já teď jedu do Prahy na letiště, pro svojí sestřičku. Byla si užívat v Tunisu a dneska mi přiletí :) Vy se mějte krásně ! :-*




brýle/sunglasses - Elle
náušnice/earrings - from my bestfried M. ♥ (Six)
tričko/T-shirt - HM
pásek/belt - Gate
kraťásky/shorts - Amisu
balerínky/flats - New Yorker

5 komentářů :

  1. Moc ti to sluší :) Tenhle jednoduchý styl mám taky ráda :) Ty naušnice jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kraťásky jsou super, sluší ti :) Já do školy upřednostňuji pohodlné ale elegantní oblečení, vždyť tam musíme vydržet až do odpoledne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký outfit. Uvolněný, elegantní :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduché a krásné, výborný styl a do školy je to jako dělané! Taky bych někam odletěla, kde přímo byla sestra? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sestřička se slunila někde v Tunisu :) závidím jí ! :D

      Vymazat