pátek 1. června 2012

Children's Day



Tak už tady máme konečně pátek ! Už jsem to v tý škole nemohla vydržet a myšlenky se mi točily jenom kolem toho co budu dělat po škole a o víkendu. Počasí dneska bohužel není pěkné a ani podle předpovědi nemá být moc hezky :( Achjo sluníčko, popojdi maličko ! Ať nám je teplíčko... :D
Přidávám pár fotek v mé aztécké mikče a jako bonus animaci z gifya :)







Jelikož mi ještě není 18 a proto jsem ještě malé děťátko, dostala jsem od maminky tuhle mňamkovou bonbonieru ! Kdopak chce ochutnat? :)
P.S. Děkuji všem za strašně milé komentáře a posílám velikou pusu ! :*

6 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Už vím koho mi připomínáš! Jennifer Lopez! Ano, ano :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow opravdu? :)) kežbych byla tak krásná jako ona :D

      Vymazat
    2. Jsi krásnější než ona! :)

      Vymazat
  3. Nádherné fotky! A zrovna dneska jsem si snad poprvé povzdychla, že už mi je 18. Sakra :D

    OdpovědětVymazat