úterý 26. června 2012

Cross t-shirt

Strašně se mi líbí trika s křížem, ale protože jsem takové neviděla nikde v obchodě, rozhodla jsem se, že si ho vyrobím sama ! Nejsem moc na DIY protože to většinou nějak pokazím :D Tohle mám ale vyzkoušené a je to jednoduché. Koupila jsem si zažehlovací papír, na který natisknu obrázek který chci mít na tričku a pak už stačí jen zažehlit. Tričko už mám taky koupené. Teď zbývá už jen poslední věc. Vybrat si jaký kříž si tam dám. Líbí se mi všechny a nevím pro jaký se rozhodnout. Potřebuju od vás poradit :( Který byste si natiskli vy? :)
zvířecí potisk
kytičkovaný vzor
černá klasika
vesmírný potisk

9 komentářů :

  1. Mě se líbí ten zvířecí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se kříže celkově moc nelíbí, ale když už, tak ten s tím zvířecím potiskem vypadá dobře : )

    OdpovědětVymazat
  3. Ja by som si vybrala ten prvý! :) A keď spraviš to tričko,určite daj potom fotku,som celkom zvedavá ;)

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa tiež také tričká páčia :) a nápad na DIY je super ... musíš potom ukázať ako si si ho spravila :)

    OdpovědětVymazat
  5. první první první! :D Po takovým triku toužim hrozně dlouuuho :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná trika :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat