čtvrtek 7. června 2012

Ease

Tak jsme se dnes konečně dočkali sluníčka a zítra má být taky teplo, takže je to bezvadný ! Náladu mi jen trochu kazí škola. Poslední týdny školy a valí se na nás milion písemek. Můj mozek už si dal asi prázdniny, protože ty známky se pohybují od trojek a výš.. Bohužel. Snad nepropadnu a prolezu aspoň se čtyřkama :D Nikdy jsem se do školy nijak neučila, ale na tý střední to tak koukám asi nepůjde. Tak snad se dostanu do druháku a budu mít šanci ukázat že na to mám :) Outfit dnes pohodlný a vzdušný. Ráno jsem ale měla dlouhé kalhoty, protože jsem nějak neveřila že bude teplo. Ale naštěstí je :) Tak se mějte krásně a přežijte poslední týdny ve škole ! :-*



lehký přehoz/wrap - Kappahl
tričko/T-shirt - H&M
kraťasy/shorts - Terranova
hodinky/watch - Tally Weijl
boty/shoes - H&M

2 komentáře :