neděle 3. června 2012

Hope

Jelikož můj blog není jenom o módě, mám pro vás dnes takový report z dnešního výletu. Je víkend a o víkendu se nemá sedět doma ! Vyrazili jsme do přírody objevit přehradu Naděje. Byl to krásný výlet a ke konci jsme o minutu unikli dešti, jinak bylo celý den příjemné počasí. Snad se vám budou fotky líbit :)








 holinky/boots - FF
džíny/jeans - HM
mikina/sweatshirt - FF
bunda/jacket - Nike
vlasy/hair - fishtale braid

Přeji vám krásný zbytek víkendu a hodně energie na zítřejší vstávání :)

6 komentářů :

  1. Jé, máš se! Taky bych strašně ráda jela někam na výlet, dlouho jsme nebyli :(

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :)

    http://stylebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. ty holinky jsou super! :)) a krásné fotky)
    budu ráda, když se podíváš na můj blog))

    OdpovědětVymazat
  4. to musela být nádherná procházka :) fotky jsou teda úžasné a moc ti to sluší :) jsem tvojí novou čtenářkou, moc se mi tu líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. So, so stylish darling! what do u say about following each others blog? kisses

    FashionSpot.ro

    OdpovědětVymazat