čtvrtek 14. června 2012

Lindex new in

Opět jsem musela uspokojit své tužby po nových kouskách oblečení. V Lindexu, který se teď u nás ruší a prodávají úplně všechno zboží s obrovskými slevami, prostě nešlo odolat. Už se nemůžu dočkat až bude počasí na šatičky. Podle předpovědi snad už o víkendu :)








Blíží se uzavírání známek a tak nám učitelé v tomhle týdnu dali strašně moc testů. Bylo to hodně náročný a už mě to v tý škole opravdu nebaví ! Když se podívám na moje průměry z předmětů, vím že vysvědčení nebude vůbec hezké. Ale já se v druháku chci opravdu polepšit ! Máme ve škole velkou motivaci, protože když máte vyznamenání, dostanete za to finanční odměnu, která není malá. Achjo, o tom já můžu jenom snít :( Vy snad budete mít známky lepší než já. Posílám pusu a přeji krásný den ! :-*
P.S. Moc děkuji za 50 followerů ! Strašně mě těšíte ♥

3 komentáře :

  1. úžasné úlovky a to triko je nejhezčí!

    OdpovědětVymazat
  2. Jak může někdo rušit Lindex?! Po H&M je to můj nejoblíbenější obchod! :// Jinak moc hezké věci jsi si pořídila :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat