neděle 10. června 2012

My favorite

Konečně bylo to pravé počasí na to, ukázat svojí sukýnku. Úplně jsem si jí oblíbila ! Je tak lehoučká a příjemná. Zbytek outfitu se taky skládá z mých oblíbených kousků. Průhledná vínová košile a anglická kabelka, kterou nosím skoro pořád. Boty mám taky ráda, ale udělaly mi parádní puchýře, au :(






brýle/sunglasses - Gate
košile/shirt - C&A
sukně/skirt - House
hodinky/watch - Tally Weijl
kabelka/purse - Gate
botičky/wedges - CCC
Udělala jsem si formspring, protože se mi to u ostatních zalíbilo. Takže když budete mít jakoukoliv otázku, ráda vám jí zodpovím. Těším se na vaše otázky ! :)

7 komentářů :

  1. nádherná sukýnka, sluší ti to :))

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní sukýnka i košile :)

    OdpovědětVymazat
  3. velmi krasne :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Sukně ti sluší a v kombinaci s košilí vypadá báječně :))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný outfit!! Opravdu se ti povedl :))

    OdpovědětVymazat