úterý 19. června 2012

My new baby

Seznamte se s mými novými kráskami ! Semišové botičky s 11-centimetrovým podpatkem. Když jsem si je v krámě zkoušela, hned jsem věděla že musí být moje. Mám malou nohu a tak mi většinou boty na podpatku nesedí. Tyhle tam ale čekaly na mě a jsou dokonce i moc pohodlné. Teď jenom sebrat odvahu a vyjít s nima ven :)








8 komentářů :

  1. Ty jsou úžasný :) Moc krásná barva :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké botičky :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Prekrásne! Tešim sa keď nám ich odfotíš na sebe ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow ty jsou nádherné, já mám podobné jen s nižším podpatkem ze Zary :) Odkud jsou ty tvoje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) já jsem si je koupila v Humanicu :)

      Vymazat