pondělí 25. června 2012

Saturday sunbathing

Tenhle víkend byl naprosto bezvadnej a protože bylo krásný počásko, vytáhla jsem plavky a celej jsem ho strávila na lehátku opalováním. Byl to bezvadnej relax. Mě teď vlastně začali prázdniny. Dnes jsem si byla pro vysvědčení a od teď už mám na 2 měsíce pokoj :) Skoro si to ani neuvědomuju :D Nafotila jsem hodně fotek, tak sna se budou líbit :) Mějte se krásně :-*









plavky: horní díl - Lindex
dolní díl - envy sport
Tílko jsem zastrčila do kraťasů a protože je delší, tak jsem ho později mohla nosit jako šaty přes plavky :)

3 komentáře :

  1. Pěkné fotky :) A jakto, že tak brzo jste dostávali vysvědčení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) a skončili jsme dřív, protože nám budou na škole spravovat elektřinu :)

      Vymazat
  2. Super fotky.. :) Já byla celý víkend na koních. Super outfit s kraťáskama ;)

    stuff-aboutthings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat