úterý 5. června 2012

Snapback

To dnešní počasí mi zkazilo náladu už od rána. Nechtělo se mi vůbec vstávat a celkově jsem dneska nějaká unavená. Máte to taky tak, že vám náladu ovlivňuje počasí? Já asi jo, protože když krásně svítí sluníčko, je mi hned taky krásně :) Dneska pro vás mám fotky kdy ještě sluníčko bylo. Jsou takové trochu jiné, protože mě fotil můj miláček :) Snad se fotky budou líbit.



trochu jsem si hrála s úpravou fotky :D

♥♥♥
achjo, tu jeho čapku miluju :)
svetr/cardigan - Oodji
hodinky/watch - Tally Weijl
tílko/tank - Terranova
kraťásky/shorts - ???
silonky/tights - Lindex
botky/sneakers - New Yorker
čapka/snapback - boyfriend´s ♥

3 komentáře :

  1. Sluší Ti to na nich :)

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký fotky, přítel je šikovnej! Sluší ti (vám) to! *

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé moc pěkné fotky! :) Hlavně ta s přítelem je super :))

    OdpovědětVymazat