sobota 2. června 2012

Spring new in

Chtěla jsem jen jít s mojí nejmilovanější M. na jídlo a opět se to zvrtlo a už jsme měly plné ruce tašek a nakupovaly :D Jsme prostě nemocné shopaholičky, už je to tak ! Jenže oblečení není nikdy dost, že? Takže tady je pár kousků, co jsem si pořídila.


Plisovaná sukýnka z Housu. Takhle rychle jsem si snad nikdy žádnou věc nekoupila. Obchody už měli za 7 minut zavírat, jenže já se ještě nutně potřebovala podívat do toho krámu ! Narychlo jsem ho prolítla a po spatření téhle sukýnky, cenovky se slevou a poslední v této krásné barvě zrovna v mé velikosti to bylo jasné.   Rychle jsem jí popadla a běžela bez zkoušení k pokladně :D Je moje a naprosto jí zbožňuju ! ♥

 Máme ve městě dva obchody Lindex a ten jeden se zřejmě bude rušit, protože tam mají už přes měsíc slevy na úplně všechno. Čím méně oblečení tam je, tím větší jsou slevy. Třeba tenhle vrchní díl, jsem pořídila za směšnou cenu 49 Kč ! Zkoušela jsem si ještě spoustu dalších vrchních dílů, za tuhle krásnou cenu, ale bohužel k tomu nemají spodní díly :( Tak mám aspoň tenhle krásný lehce kombinovatelný ♥

 Gate a jejich nízké ceny. Snad pokaždé si odtamtud něco odnesu achjo :D Tentokrát to ale byly extra levné žabky (48 Kč) s třešničkami ! Možná už jste si všimli, že všechno co má na sobě třešničky musím mít :D Navíc k nim mám bezvadný třešničkový plavky, takže už se nemůžu dočkat, až to budu nosit dohromady ♥
 Po těchto zlatých balerínkách toužím už víc jak měsíc. Bohužel je nikde neměli v mé mini velikosti 36. Když jsem opět chtěla v obchodě plakat, jak jsou krásné a já je nemůžu mít, všimla jsem si čísla 36 ! Ani nevíte jak jsem byla šťastná ! :D U poklady se mi ale chtělo zase začít brečet. Na balerínky někdo špatně připevnil takovou tu věcičku, která zajišťuje. aby věc nikdo neukradl a tak když se jí prodavačka snažila dát pryč, bylo to marné. Zkoušela to pořád dokola a já už skoro propadala v pláč, ale nekonec se jí to podařilo ! Úplně mi spadnul kámen ze srdce a už jsem si je šťastně odnášela ♥

3 komentáře :

  1. Takové dojemné příběhy k jednotlivým věcem, to se mi líbí :) A všechny věci naprosto nádherné, všechno bych brala taky! Máš se.

    OdpovědětVymazat
  2. Sukně a balerínky jsou velice pěkné, já si ty balerínky chtěla taky koupit ale v mojí velikosti je bohužel neměly :(

    OdpovědětVymazat