pátek 29. června 2012

Thanks mom ♥

Už jsem se zmiňovala, že si plánuji pořídit nový kompakt a splnilo se ! Protože mám nejhodnější maminku, koupila mi ho. Už jsem dlouho pokukovala po nějakém lepším foťáku, protože ty fotky z mého digitálu mě už nebavily. Nafotila jsem asi milion fotek, protože jsem z něho nadšená :) Teď vám aspoň budu přispívat mnohem kvalitnější fotky !




Jedna z prvních fotek. Můžete na ní vidět moje extrémně zkrácené vlásky. Už jsem to oplakala ale život jde dál a snad mi to brzo zase doroste :) Vám přeji krásný víkend ! :*

6 komentářů :

  1. Ty vlasy jsou takhle super, nemáš proč plakat :D

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Se máš,taky bych chtěla nějaký lepší foťák :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vlasy ti takhle slušej víc než ty dlouhý! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Extrémně zkrácené vlasy si představuju jinak, jak myslíš :D A to už ti mohla koupit rovnou zrcadlovkuu ne :) Ale věřím, že i takový Nikon potěší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem takhle krátké nikdy neměla, takže pro mě je to hodně :D a zrcadlovku jsem nechtěla, jsou zbytečně složité pro mě :) navíc tenhle foťáček se určitě vyrovná i slabším zrcadlovkám :)

      Vymazat
  5. sluší ti to i s kratšíma i s delšíma myslím :)) a ať se ti daří s novým foťáčkem !:)

    OdpovědětVymazat