středa 13. června 2012

Transparent shirt

Už jen 12 dní a budu mít od školy pokoj ! Končíme o týden dřív, protože nám budou opravovat školu, skvělá zpráva ! Ale ještě lepší byla ta, že už nepropadám z ekonomiky. Vylepšila jsem si to a jsem strašně šťastná :) Je to taky díky skvělý profesorce, kterou máme bohužel jen na rok. Už aby byl čtvrtek a byla ukončená všechna klasifikace. Tyhle dva týdny plné testů jsou opravdu náročný.
Mám pro vás fotky mého víkendového outfitu. Byli jsme s mojí malou sestřičkou na dětském dni. Spořádala jsem tam ten nejlepší langoš a moc jsem si to užila :) Snad se vám budou fotky líbit.










jsme jak bráchové !
průhledná košile/ transparent shirt - Gate
srdíčkové brýle/ heart sunglasses - Lindex
pásek/ belt - from my granny ♥
hodinky/ watch - Tally Weijl
kabelka/ purse - from granny ♥
džíny/ jeans - Terranova
balerínky/ flats - New Yorker
prstýnky/ rings - Lindex, New Yorker

4 komentáře :

  1. Košile je pěkná:) taková správně kaubojská:D

    OdpovědětVymazat
  2. Košile je super, ale nevidím na níc průhledného teda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím :D na fotkách to nejde vůbec poznat, ale opravdu je :)

      Vymazat
  3. Moc pěkná košile a hodinky :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat