pátek 27. července 2012

Comfortable in heels

Vždycky, když jsem si nazula podpatky a měla v nich někam vyrazit, měla jsem takový problém. V každých, které neměli pořádně upevněnou nohou, se mi vyzouvala pata. Přitom mi boty byly akorát. Tak jsem se zeptala strýčka google a hned jsem dostala odpověď. Na diskuzích psaly slečny se stejným problémem jako já a dozvěděla jsem se o kouzelné věci s divným názvem opatěnka. Tak jsem si jí běžela koupit a ono to opravdu funguje ! Proto se o to s vámi musím podělit :) Je to bezvadná věcička. Myslím, že fotky vám řeknou víc.




Když si botičku nazuju, je to pohodlné, nic netlačí a navíc to není vůbec vidět. Pokud byste si je někdo chtěl koupit, určitě zajděte do Deichmannu, kde je mají za 29 Kč. V Baťovi vám prodají úplně stejné ale asi za 69 Kč !
Užívejte sluníčka, já jdu do bazénu :)

3 komentáře :

  1. Nevíš jestli to pomůže i když mam boty na klínku a dřou mě tak že už sem měla několikrát z nich puchejře? To asi ne co?

    OdpovědětVymazat
  2. Super, tohle přesně potřebuju :) Moc děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat