čtvrtek 5. července 2012

Dress and Melissa flip flops

Už tady dlouho nebyl outfitový článek a tak pro vás dnes jeden mám. Konečně ty fotky snad budou za něco stát :) Outfit je focený z jednoho toho dne, kdy bylo něco kolem 30-ti stupňů, takže šatičky byla nejlepší volba. Jinak mám na sobě taky moje nové žabky od značky Melissa. Měli na ně zrovna 30% slevu a já už je dlouho chtěla :) 


Můžu je doporučit, protože to jsou úplně nejlepší žabky ! Jsou strašně pohodlné, protože jsou gumové a taky voní ! To je na nich snad to nejlepší. Kromě toho, že vám budou zdobit nožku, vám jí taky provoní. Vyzkoušeno v těch největších vedrech a po několika náročných dnech stále krásně voní ! Hodlám si od nich pořídit určitě ještě nějaké na podpatku :)
 šaty/dress - Amisu
hodinky/watch - Tally Weijl
kabelka/purse - Gate
žabky/flip flops - Melissa
Nevím jestli jsem se už zmiňovala, že jedu do Paříže :) Právě si balím a kolem 3 hodiny odjezd. Netěším se na tu dlouhou cestu autobusem :( Jinak se už nemůžu dočkat ! Samozřejmě beru foťák a udělám spoustu fotek.

3 komentáře :

  1. Tu Paříž ti neskutečně závidím, je to muj obrovskej sen!! Vypadáš skvěle! :-)Melisky jsou úžasné a pohodlné hlavně

    OdpovědětVymazat
  2. Och, Paříž, je t'aime!! A ty žabky vypadají nádherně a zároven pohodlně :)

    Giveaway o aztéckou tašku u mě na blogu!

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné šaty :) A v Paríži som bola,je to tam nesmierne úžasné a raz sa tam určite vrátim! <3 Takže ti prajem nech si to tam táák užiješ ako ja.. A teším sa na fotky ;)

    OdpovědětVymazat