pondělí 16. července 2012

Film review

Konečně se mi nahromadilo pár filmů o kterých bych vám mohla napsat a doporučit je. Vybrala jsem od každého žánru něco, kromě hororů. Na ty se bojím dívat :D Tak přeji příjemnou zábavu.
Šéfové na zabití (komedie/krimi)
Komedie, u které jsem se nahlas a ne jednou zasmála. Zajímavá zápletka a určitě vás bude bavit od začátku do konce.

127 hodin (dobrodružný/drama/thriller)
Film, který určitě stojí za to vidět. Je natočen podle skutečné události a toho chlapa naprosto obdivuju za to co udělal ! To je pro mě hrdina. Akorát film není moc pro slabé povahy, protože i mě se dělalo špatně při scéně, kdy si řezal ruku.
Kamarád taky rád (komedie/romantický)
Už jste ho určitě všichni viděli a ti kdo ne, tak si honem doplňte mezery. Tenhle film má skvělé obsazení a opravdu je na co se dívat ! :)
Vyměřený čas (sci-fi/thriller/akční)
Tenhle film přidávám mezi mé naprosto nejoblíbenější filmy ! Skvělé obsazení mých oblíbených herců a taky bezvadná myšlenka režiséra.
Doba ledová 4: země v pohybu
Občas se ráda kouknu i na animované filmy. Dobu ledovou určitě viděl každý a tohle je nejnovější díl. Zasmála jsem se a taky objevila bezvadnou písničku z filmu.

To je pro dnešek všechno. Budu moc ráda, když mi napíšete vaše oblíbené filmy. :)

5 komentářů :

  1. Jéé zrovna jsem přemýšlela jaké filmy si stáhnu, díky za tipy:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Kamarád taky rád mě vůbec nebavilo.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu? tak to jsi první člověk, ale každý má jiný vkus :)

      Vymazat
  3. Kamarád taky rád jsem viděla asi tak půlku protože mě to vůbec nebavilo a taky sem viděla Vyměřený čas a je to fakt dobrej zajímavej film :) a celkem mně zaujalo 127 hodin na to se někdy teď určitě kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip :D a ta písnička je úžasná... já zbožňuju Kamarád taky rád :D

    OdpovědětVymazat