úterý 10. července 2012

First day in Paris

Omlouvám se, ale včera jsem odpočívala u vody a nestihla jsem vám přidat slibovaný post z Paříže. Dneska ho ale pro vás mám :) Nafotila jsem asi 200 fotek, takže vyberu ty nejpovedenější a rozdělím post na 2 části. Dnes vám ukážu fotky z prvního dne a zítra z druhého dne. Ano byla jsem v Paříži jenom dva dny a další dva strávila v autobuse. Ale myslím si, že jsem všechny důležité památky viděla a někdy příště si snad udělám výlet do Paříže sama, bez průvodce. Teď už k fotkám.
Jako první jsme byli na Eiffelovce. Protože jsme měli šikovného průvodce, vzal nás tam ráno, protože to tam ještě nejsou takové fronty. Do druhého patra jsem si to pěkně vyšlapali a potom jsme jeli do posledního lanovkou. Byl nádherný výhled :)







 Naprosto miluju ty jejich útulné kavárničky a restaurace na ulicích. V některých, jsou židle natočené do ulice, abyste mohli pozorovat ruch v ulici :)
 Tohle je invalidovna. Ne protože by tam byli invalidové, ale v minulosti tam sídlili dosloužilí vojáci. Teď je to muzeum.
 V krásné zahradě před Invalidovnou.

 Úžasná věc! Prostě přiložíte kartu s nabitým kreditem a půjčíte si kolo. Až vám vyprší čas, zase ho vrátíte. Francouzi jsou prostě hlavičky :)


 Měli jsme možnost poznat i zdejší dopravu. První den to byla doprava vlakem. Vlaky byly dvoupatrové a překvapilo mě, že jsme jeli pod zemí, protože tak přeci jezdí metro.



 Dojeli jsme ke katedrále Notre Dame, v které jsme bohužel nebyli uvnitř. My jsme se raději prošli kolem v krásných zahradách a taky si vystáli mega dlouhou frontu na toalety.
 Socha Karla Velikého, která stála vedle katedrály.



 Fontána Saint-Michel a následné nakupování v hlavním bulváru Saint-Michel.
 Louvre a mega mrak, který nás cestou k autobusu zastihl. Bohužel ani deštníky nepomohly a do hotelu jsme jeli promoklí na kost. Ale fotka je to hezká ne? :D
 To je všechno z fotek z prvního dne. Doufám, že jsem vás moc neunudila všema fotkama. Snažila jsem se vybrat ty nejlepší :) Příště čekejte fotky z druhého dne v Paříži. Mějte se krásně ! :-*

5 komentářů :

  1. Nádherné fotky, musel to být skvělý výlet :) Taky bych ráda jela někdy do paříže, ale pořád mi to nějak nevychází

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně fotky! Paříž je doopravdy moc krásná:)

    http://vitaestbonum.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný fotky! Taky bych se do Paříže chtěla podívat, je to krásný město :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky, skvělá Paříž :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. nááááádhera, já tam tak strašně chci!!!

    OdpovědětVymazat