úterý 31. července 2012

Floral dress

Konečně čas, vzít si tyhle šatičky. Krásně sluníčko a teplo. To, že jsem v nich nakonec zmokla vlastně vůbec nevadí :D V mé znovuobjevené kabelce, jsem naštěstí měla deštník, který mě a šaty zachránil před deštěm. Botičky a nohy už nezachránil, ty došli domů úplně promoklé. Ale co, aspoň na fotkách, kdy jsem byla ještě suchá, jsem si mohla hrát na dámu :D
Děkuji všem za vaše milé komentáře ! Jste nejlepší ! :-* Mějte se sluníčkově a nenechte se deštěm zastrašit !









náušnice/earings - Six (from my bestfriend)
šatičky/dress - Gate
kabelka/handbag - ???
botičky/heels - Mixer

15 komentářů :

  1. nádherný šaty, strašně moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jak pro princeznu,sluší ti to v nich! :) Mám ráda vzor kytiček! Takže i obal na brýle se mi líbí! A ta kočka!

    OdpovědětVymazat
  3. Jéje to jsou nádherné šatičky! Ale ty ostudo, co ten oprýskaný lak? To příště napravit nebo nefotit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, stydím se ! jsem moc líná si to odlakovat :D ale slibuju, že to napravím :)

      Vymazat
  4. Šatičky krásné, moc ti to sluší. A ta poslední fotka je prostě dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Strašne ti to pristane, krásna si :))
    ...až som sa zamilovala do tých šiat *_*

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou úplně dokonalé! Strašně ti sluší :)).

    A náhodou, u mě máš plusové body za ten oprýskaný lak. Já ho nosím takhle nejraději, protože vím, že stejně vcelku vydrží maximálně dva dny a půl :D.
    A odlakuju si ho fakt až na to mám čas a náladu, takže v úplně hrozném stavu, ale zvykla jsem si :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak ! souhlasím s tebou, mám to úplně stejně :D

      Vymazat
  7. Ty šaty jsou krásný!:-) a prstýnek máme stejný:D:)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný šatky, moc ti to v nich sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. stunning dress, honey!
    http://www.trendsection.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. su krasne, co viac dodat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné šaty, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. nádherný šaty :) a naušnice! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné šaty.hrozně Ti sluší,a moc pěkný účes...
    a popraskaný lak no a co ..:) Já bych si toho ani nevšimla kdyby tady zas někdo nenapsal,takový malý detail!:-)

    OdpovědětVymazat