pátek 20. července 2012

Floral tee and hat

Dnes pro vás mám konečně outfit post. To počasí mě mrzí, nejradši bych nosila kraťasy a sukýnky a ne dlouhé kalhoty. Ty jsem chtěla nechat ještě hluboko ve skříni, ať si pěkně počkají na podzim. Co naděláme :) Můžete na mě vidět nové tričko, klobouček a kříž. Fotky jsou nejsou úplně nejpovedenější, ale snad se vám budou i tak líbit. Mějte hezký den :-*




klobouk/hat - Reserved
kříž/cross - New Yorker
triko/shirt - F&F
kalhoty/jeans - New Yorker
kabelka/purse - Ann Christine
boty/flats - New Yorker

4 komentáře :

  1. ten kříž je úžasny!

    vitaestbonum.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný klobouček :) No já dnes mermomocí chtěla sukni, takže jsem si musela dát silonky. A bundičku!! V létě!! Hrůza.

    OdpovědětVymazat
  3. moc ti to sluší, pěkný outfit )

    OdpovědětVymazat