středa 4. července 2012

Morava trip

Slibovala jsem vám fotky z výletu na Moravu a tak je pro vás dnes konečně mám. Strašně mě s novým foťáčkem bavilo fotit ! Mám spoustu fotek, tak snad se vám budou líbit :)




Byli jsme na večeři v jedné bezvadné restauraci U Fandy ! Takhle obrovskou porci jsem snad ještě nikdy v žádné restauraci nedostala :D Ale bylo to opravdu moc dobrý !




začátek závodu
 Být na Moravě a neochutnat víno je jako být v Paříži a neviděl Eiffelovku ! Já mam nejradši sladké bílé víno :)

 Všudypřítomné vinice :)





5 komentářů :

  1. Pěkné fotky!:) Morava musí být krásná..
    P.S- oplaťíš prosím follownutí?:)
    vitaestbonum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásnu sukňu!! Super fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky :)


    http://sakfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, ta sukně ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat