pátek 13. července 2012

New in from Paris

Jsem moc ráda, že se vám články o Paříži líbily :) Dnes pro vás mám článek o tom, co jsem si z Paříže dovezla pěkného.
Kdo přijel z Francie a nekoupil si makrónky, jako by tam nebyl ! Kecám :D Ale jsou fakt výborný ! Zatím jsem ochutnala jen pár, ale ten růžovej je fakt mňamkovej ! :) Koupila jsem si je v pekárně Paul, kde byly levnější než v samotném Ladurée.


Nejdřív jsem si chtěla koupit takové to klasické tričko I ♥ Paris, ale když jsem viděla tuhle fajn mikinu, neodolala jsem. Je tak pohodlná a teploučká :)
Pohled pro kamarádku, zlatý náramek (je na něm i Eiffelovka!) a 10 malých Eiffelovek. Už mi zbyly jen 3 a o jednu z nich jsem chtěla udělat giveaway. Chtěly byste? :)
 Tílko z místního obchůdku Etam a bylo dokonce ve slevě ! :) Moc se mi líbí mašličky na zádech.
Tenhle průhledný deštník jsem už chtěla dávno a za tu cenu jsem neváhala. Navíc je jiný než obyčejné deštníky, protože se hned neotáčí při silnějším větru. Odzkoušeno v pařížské bouřce, obstál a doporučuji !
K tomuhle šátku mě donutila babička. Ona si taky jeden šátek koupila a mě se tenhle celkem líbí. Ještě takový typ šátku nemám, tak uvidíme jak ho budu nosit :)

5 komentářů :

  1. Krásně věci, hlanvě ta mikča a deštník :)Triko je hrozně zajimavé, ty mašlička na zádech vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta mikina je dokonalaaaaaa,taky chci takovou,ale tady ji nikde nemaji:/

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný věci, ta mikina je super :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. mňam makrónky, jinak mikina super :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, nejlepší je růžový :))


    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat