středa 18. července 2012

New in

Venku prší, je zima. Pořádně se nedá nic dělat, tak co je to za prázdniny? Chci se opalovat, tak sluníčko přijď :(
Mám tady nějaké nové věci, které se mi za těch pár týdnů nahromadily. Když jsou teď ty slevy, tak se nakupuje dobře :D Snad se vám budou fotky líbit.
Jinak děkuji za všechny vaše komentáře ! Moc mě těší :-*
Bershka

Tally Weijl
H&M
Reserved
Bershka
Reserved
H&M
F&F
New Yorker
 local store
 New Yorker
 local store
 Reserved
Užívejte si prázdniny a doufejte se mnou, že bude zase krásně ! :)

5 komentářů :

  1. to první tričko je dokonalé, miluju tygry <3

    OdpovědětVymazat
  2. všechny troje šortky jsou dokonalé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. to první tričko a aztécké šortky jsou super! love it!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně věci :) Na ty modré šaty jsem koukala, ale nakonec jsem si vzala béžové :)

    OdpovědětVymazat