čtvrtek 19. července 2012

News

Uf, tak dneska jsem opět musela přežít návštěvu zubaře a půl hodinové vrtání. Teď je ale vše v pořádku a zase za půl roku čau ! Jako odměnou, mi byla koupená nová Elle se supr červeným lakem :)

Dnes jsem byla ve městě pro novou rybičku. Ta co jsem měla předtím mi totiž zemřela. Odpočívej v pokoji ve vodním nebíčku rybičko. Tady je moje nová kámoška :)
Papáme svatební koláčky.
 Čtu si pohled od sestřičky, která je na táboře.
 Sbíhají se mi sliny na tuhle dobrůtku !
Raduji se nad výhodnou koupí této košile, která je podobná jedné z romwe.com :)

5 komentářů :

  1. ta rybička je mooc krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný rybička :) Ta dobrůtka vypadá skvěle, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro Elle si taky musím skočit!:)) Koláčky bych snědla hned:D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta košile je super :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Rybička je úžasná! :) hrozně si přeju rybičky, až budu dospělá, pořídím si úplně obrovský akvárko! :)

    OdpovědětVymazat