středa 11. července 2012

Second day in Paris

Tak dnes pro vás mám fotky a kratší videa z druhého dne v Paříži. Doufám, že se vám budou líbit.
Jako první, jsme se ráno jeli podívat do moderní čtvrti la Défense. Jelo se tam spíš pro účel nákupů, ale podívaná to byla úžasná. Tahle čtvrť je samé sklo a beton a doprava je vedena hlavně pod zemí.
Zkoušela jsem natočit video, ale je to bohužel trochu rychlé, tak snad se vám nezatočí hlava. Můžete si všimnout, že jsme neměli zrovna pěkné počasí. Bylo zataženo a občas spadlo pár kapek.
Velká archa.



 Známý pařížský kabaret Moulin Rouge.


Bazilika Sacré Coeur.
Živá socha, kterou jsme potkali cestou do baziliky a říkala: "knedlíčky, knedlíčky, holky, becherovka!" :D
Byli jsme se podívat i uvnitř baziliky, ale bohužel tam bylo zakázané fotit.

Jedna z hlavních nákupních uliček na Montmartru.

Náš oběd. Něco jako náš mekáč, takže mňamka :)
Jako další, jsme jeli metrem.

Metra v Paříži ale nejsou tak nudné, jako ty v Praze. Občas nastoupí nějaký pouliční umělec a předvede vám představení a vy pak málem zapomenete vystoupit. :D Natočila jsem vám i video, jaký umělec pobavil nás :)


 Luxorský sloup na náměstí Svornosti.
 Mona Lisa na záchodech kousek od Louvru :D
 V parku u Louvru. Pršelo a tak jsem mohla vytáhnout můj nový deštník, který jsem si koupila na nákupech v Montmartru :)
 Ruské kolo v parku u Louvru.

 Brána vedoucí do Louvru.
 Slavná pyramida uvnitř Louvru.
 Makronky mňam !

 Kávička v jedné útulné kavárně na ulici :)

 Naše výborná večeře v jedné pařížské restauraci. Ten dortík byl ze všeho nejlepší !

 Památník princezny Diany.
 Ke konci našeho posledního dne v Paříži, jsme měli objednanou projížďku na lodi po Seině.
 Podobnou vyhlídkovou lodičkou jsme jeli.




Natočila jsem video během plavby. Bylo to bezvadný ! Lidé na nás mávali a snad v každém mostu jsme takhle křičeli :D


¨
Večerní rozsvícená Eiffelovka.
Měli jsme štěstí a před odjezdem jsme ještě viděli, jak Eiffelovka pěkně bliká :)
A to je závěr mého výletu do Paříže. Doufám že vás tolik fotek neunudilo a líbily se vám i videa. Já na tenhle výlet nikdy nezapomenu a ráda se budu na fotky dívat znova a připomínat si ty chvíle, kdy jsem tam právě byla :)

9 komentářů :

  1. Moc se mi oba články o Paříži líbily a to nejen proto, že se tam vydávám příští týden :-) Díky za ně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. těší mě, že se líbily a moc si to tam užij ! :)

      Vymazat
  2. Ani nevíš jak ti závidím!! :)
    Taky bych chtěla někam jet.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky. Moc se mi líbí tyhle články o Paříži :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty videa článek úplně oživila ! :)
    je to nádherné město !

    OdpovědětVymazat
  5. Dear Tyna :) great post!

    Maybe you will be interested... on my blog is actually giveaway with sheinside.com, you have a chance to win a voucher worth $ 100 for the entire assortment in the store, http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    kisses!

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, tolik fotek :) Máš se! Těším se, až se někdy do Paříže podívám ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky :) Su kuzelné..ja idem do paríža a londýna v októbri a už sa nemožem dočkať :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky a aj videá :) Závidím dúfam že aj ja sa tam niekedy pozriem :)

    http://dreamaboutstyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat