úterý 21. srpna 2012

Day 1: Arrival

Zdravím vás z Chorvatska ! Stalo se nečekané, ale je tady internet. Takže vás budu zásobit aktuálními články. Moc vám děkuji za všechny vaše milé komentáře, jste zlatíčka :)
Dnes je článek o prvním dnu. Nebyl moc zajímavý, protože jsem ho strávila skoro celý v autě. Cesta byla opravdu dlouhá a nudná. Kromě jízdy na trajektu ! Bydlíme totiž na ostrově Korčula a sem se dá dopravit pouze trajektem. Potom jsem se ubytovali a šli rychle do moře. Je tady strašné vedro ! Víc vám prozradí fotky. :)













 klobouk/hat - Clockhouse
sluneční brýle/sunglasses - Elle
šaty/dress - Fishbone
žabky/flip flops - Melissa





6 komentářů :

  1. Krásné fotky :) Máš úžasné šaty, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta restaurace je v Breclavi? Je mi to povedomi :) Chodivas tam?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano je v Břeclavi a byla jsem tam poprvé, stavili jsme se tam cestou :) ale určitě se tam ještě podíváme, moc se mi tam líbilo :)

      Vymazat
  3. tam si to musíš pořádně užívat!! hned bych jela k moři, moc pěkné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky :) taky bych ještě někam nejraději jela, když se jede až na konci prázdnin, tak se máš celé prázdniny na co těšit.. já jsem bohužel byla na začátku, takže teď se můžu těšit akorát tak do školy :D .. a máš hezký klobouček :)

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam.. Děláš mi chutě! :D Pěkný fotky a máš moc hezký šaty. Užívej si to tam a těším se na další nálož fotek! :)

    OdpovědětVymazat