neděle 26. srpna 2012

Day 6: Mijo beach and city

Tentokrát jsme se vydali na pláž, kterou vlastní náš známý. Má tam pěknou restauraci a taky tu nejroztomilejší kočičku. Pěkně mě poškrábala, ale byla sladká ! Večer jsme se vydali do města a dali jsme se výbornou večeři ! Jsou tady krásné a útulné restaurace. Já jsem si zašla do pizzerie, kde jsem měla snad nejlepší pizzu, co jsem kdy jedla ! Mňam :) Tak snad se budou fotky líbit :)


















 šaty/dress - Clockhouse
boty/shoes - H&M

5 komentářů :

  1. moc hezké,zvlášť ta poslední fotka má kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to mi připomnělo situaci, když jsme my v Chorvatsku měli takovou večeři s lidmi, u kterých jsme byli ubytovaní...z naší rodiny neumíme ani jeden chorvatsky a tak táta vždycky smíchal všechny jazyky co se daly :D
    znělo to asi zajímavě, nejvíc mě pak pobavilo když suverénně jako pravý Čech : "Karlovačko, vole!"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to moc dobře znám, měli jsme to s tím dorozumíváním podobně ! :D

      Vymazat
  3. Chorvatskoo :) Kde přesně jsi?

    OdpovědětVymazat