pondělí 13. srpna 2012

DIY shorts

Dnes pro vás mám pro změnu nějaké to do it yourself. Chystám jich ještě spoustu, ale jsem strašnej lenoch :D Takže zatím mám za sebou jen tuto a jsem na sebe pyšná ! Z džín, které se mi válely na dně skříně, se staly mé nejoblíbenější kraťásky.
Udělala jsem pro vás i takový obrázkový návod. Myslím, že by bylo úplně zbytečné to složitě popisovat, protože postup je opravdu jednoduchý a zvládne ho i cvičená opička :)

 Fix na textil, který můžete pořídit v jakékmkoliv papírnictví nebo obchodě s kancelářskými potřebami, není vůbec drahý. Myslím, že já jsem ho pořídila za dvacku. Šikovně se s ním pracuje, jako s normální fixou a po vyprání na oblečení zůstane stále ve stejném stavu, jako když jste to právě nemalovali :)
 Tady jsem se inspirovala :)
Mějte krásný den ! :-*

9 komentářů :

  1. jsi šikovná :) já jsem si podobné šortky raději koupila v New Yorkeru, jsem střevo :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se ty v NY právě taky líbily, ale radši jsem si udělala své :)

      Vymazat
  2. Nemálo vydařené! Šikulka! :)
    Taky bych si ráda pohrála s fixou na textil,ale pořád se nemůžu dokopat k tomu si jí koupit.:D

    OdpovědětVymazat
  3. super nápad, len tak ďalej! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Je to nádherné, vážně super nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  5. ty umíš všechno oblečení vyplepšit mohla by jsi být návrhářka :D

    OdpovědětVymazat