pátek 3. srpna 2012

Film tips

Uběhla nám půlka prázdnin. Achjo, vždycky to uběhne tak rychle. Myslím, že tenhle měsíc uteče ještě rychleji. Vůbec se do školy netěším, kdo taky jo?! :D
Za první půlku prázdnin, jsem ale stihla kouknout na pár filmů. Proto se vámi dnes podělím o zážitky z filmů, které jsem shlédla v červenci. Myslím, že tipy na filmy se vždycky hodí. Já si tak ráda krátím chvilky.
Určitě, možná (komedie/romantický)
Romantické komedie, tak to je můj šálek kávy. Myslím, že tenhle film neurazí a líbí se mi, že od začátku nemám tušení, jak to dopadne. Občas to tak u filmů bývá, ale tady zůstanete napjatí až do konce. Navíc tam hraje má oblíbená dětská herečka Abigail Breslin.

Kouzelná romance (animovaný/rodinný/muzikál/komedie)
Opět romantiká komedie. Na začátku jsem se lekla, co jsem si to stáhla za animovanou pohádku, ale to se za pár minut změní. Zajímavý nápad a romantika, u které jsem si pěkně pobrečela. Ano, často brečím u filmů... :D
Melodie mého srdce (drama/hudební/romantický)
Moc pěkný a zajímavý film o klukovi (opět můj oblíbený dětský herec), který se vypracuje z ulice až na nejlepší hudební školu. Navíc je to tak napínavé !
Je to i můj život (drama/psychologický)
Někdo tenhle film může sice považovat za citové vydírání, ale někdy prostě je potřeba si trochu poplakat. Hodně silný a dojemný film o dívce s rakovinou. Připravte si kapesníčky, protože u tohohle filmu to jinak nejde.
Co ty jsi za číslo? (komedie/romantický)
Romantická komedie do třetice všeho dobrého. Několikrát mě film rozesmál a od začátku do konce jsem se bavila. Dokonce si ho stáhnul i přítel, když jsme se koukali na začátek :D
Pro dnešek je to z filmů všechno a možná vám příspěvek o filmech které jsem viděla v Srpnu udělám zase za měsíc, pokud budete chtít :) Mějte se krásně ! :-*

2 komentáře :

  1. Viděla jsem jenom kouzelnou romanci a jak sem si myslela že je to kravina tak mě to bavilo :))

    OdpovědětVymazat
  2. Prvý a posledný som si práve stiahla :)

    OdpovědětVymazat