pátek 31. srpna 2012

Film tips

Blíží se konec měsíce a já pro vás mám opět nějaké ty doporučení. O prázdninách bylo spoustu času koukat na filmy, takže dnes vám jich pár představím :)
Osudový dotek (sci-fi/mysteriózní/thriller)
Od filmu jsem nic nečekala a ze začátku jsem vůbec nechápala. Pak se film ale začínal rozjíždět a já se nestačila divit. Po skončení filmu jsem byla nadšená ! Musela jsem si ještě dokola přehrávat určité situace a stále nad tím přemýšlet. Pro mě zatím snad úplně nejlepší film ! Mimochodem hlavní roli hraje Ashton Kutcher, takže všem moc doporučuji.

Sex ve městě 2 (komedie/drama/romantický)
Komu se líbila jednička, dvojka nezklame. Nic převratného nečekejte. Je to něco podobného jedničce, takže kdo tyhle dvojky nemá rád, nic pro něho. Já ale nejsem tolik kritická a ráda jsem se podívala na dokonalé outfity dokonalých dam. Prostě jsem se bavila.
Sněhový dort (drama)
Možná jsem na tenhle film neměla tu správnou náladu, ale mě prostě přišel... divný. Divný, nudný a celkem o ničem. Koukat se na něj dalo. Možná jsem očekávala víc. Samozřejmě každý má jiný názor, ale mě film moc nezaujal.
Někdo to rád blond (krimi/komedie)
Komedie, ty já ráda ! Sice tohle někdo může nazvat jako béčkový film, ale já se u něj smála nahlas a to je co říct. Komedie splnila účel a proto komu nevadí tenhle americký humor, ať se určitě koukne :)

5 komentářů :

  1. Miluji film Někdo to rád blond! :D

    OdpovědětVymazat
  2. sex ve městě 2 je naprostá klasika:) miluju jak filmy, tak seriál!

    OdpovědětVymazat
  3. Sex ve městě skvělý! ;) Doporučuju kouknout na novinku LOL skvělý film. Zanechal ve mě kousek čehosi nepopsatelného.... ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za tip ! určitě se podívám :)

      Vymazat
  4. Butterfly effect, najlepší film aký som kedy videla!

    OdpovědětVymazat