úterý 14. srpna 2012

Goodies

Venku není zrovna nejtepleji a to mě mrzí. Ale aspoň, že už neprší :) Ikdyž mě to momentálně tolik netrápí, protože už v neděli odjíždím s rodiči do Chorvatska ! Všichni už asi na dovolených byli, ale mě to teprve čeká. Nemůžu se dočkat až se budu cachtat v moři.
Dnes je ale článek o něčem jiném. O věcích, které jsem si koupila nebo které mi někdo dovezl z jejich dovolené :) Snad se bude líbit.
P.S. Užívejte prázdnin naplno ! :-*
 /"opravářská" taška - Gate/


 /od mojí nejlepší M. z Kanárských ostrovů/
 /slamák z C&A/
 /náhrdelník z C&A/
 /bodysuit z Terranovy/
 /kouzelný prsten a pár kun z Chorvatska/
/fialový sprej na vlasy, chci vyzkoušet ombre/

11 komentářů :

  1. Se máš že jedeš k moři :))

    OdpovědětVymazat
  2. K moři jedu za 14 dní a už se nemůžu dočkat. Celé prázdniny čekám na konec prázdnin kvůli dovolené, strašné :D A užíj si to moře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano mám to stejně ! :D děkuji a ty si to tam taky pěkně užij :)

      Vymazat
  3. Z Chorvatska jsem právě v Neděli přijela.Jsem osmahlá jak kuře.Tak ti taky přeji pěkné opálení a užij si to tam! :)
    A jinak ta "opravářská" taška je nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ! doufám, že se aspoň trochu opálím no :D a taška byla zlevněná na 150 kaček, takže jsem jí tam nemohla nechat :)

      Vymazat
    2. Tak to si udělala jen dobře! :)

      Vymazat
  4. Je ty se máš já na dovolenou o těchto prázdninách nerazím vůbec :-)
    Jo a body z Ter, mám také i v bílém, byly slevy tak proč ne že :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky jedu moři až tak za týden! Nemůžu se dočkat!

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. v Chorvatsku už jsem tento rok byla a bylo tam krásně, tak ti přeju aby sis to užila :))
    a mimoch. krásné věci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jee ten kloubou je úžasnej :) Užij si dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kabelka je super ;)
    A ty plavky se mi taky moc líbí! ;)

    OdpovědětVymazat