pátek 17. srpna 2012

Hi everybody :)

Nesnáším ty shony před dovolenou. Nakoupit všechny potřebné věci, zabalit si... Dnes jsme v obchodech strávili několik hodin a jsem unavená a co se týče balení, to nechávám na poslední chvíli :D Ale dost o tom, určitě to každá znáte. Už se chci vidět někde na pláži s novou Elle v ruce ! V ČR je předpověď počasí taky pěkná, takže koukejte taky vyrazit k vodě a užít si pomalu končící prázdniny. Achjo, jak nerada to píšu. Nejradši bych nikdy nekončící prázdniny !
Jak jste mi někdo psal abych dala odkaz na formspring na blog, tak se mi to konečně podařilo ! Můžete ho najít na levé postranní liště, takže když se budete chtít ptát, ráda odpovím :)
P.S. Dozvěděla jsem se, že na dovolené asi nebudeme mít připojení k internetu, takže vám přednastavím nějaké články a snad pošlu nějaký pozdrav, pokud někde aspoň na chvilku chytnu wifi :)
 /zářijová Elle/matt bronzing powder/peříčkový náhrdelník z KappAhl/

 Další mé DIY. Našla jsem starou džínovou bundu a tak jsem odstřihla rukávy :) Ta úžasná hvězda na zádech už tam byla. Jsem z ní nadšená a určitě vám s ní ukážu nějaký outfit.

4 komentáře :

  1. nové Elle si musím kúpiť!! :) a krásny náhrdelník .. uži si dovolenku!

    OdpovědětVymazat
  2. už se nemůžu dočkat, až si novou ELLE koupím:) a ta DIY vesta je pecková!!

    OdpovědětVymazat
  3. Právě jsem "dovolené" a ten shon přen ní byl strašný, ješte den pred odjezdem jsem nebela zadne botasky v kterych bych mohla chodit sportovat... ale nakonec se postestilo a koupili jsme... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, takové nákupy těsně před dovolenou znám :D

      Vymazat