středa 15. srpna 2012

Immortal black & white

Nesmrtelná kombinace černé a bílé. Dvě základní barvy, které spolu vypadají výborně. Právě do dnešního outfitu, jsem nepustila vůbec žádné barvy (kromě mých fialových ombre vlasů). Nejsem ten typ člověka, který nosí jenom černou. Vůbec ne, miluju všechny barvy ! Dobře, růžovou moc nemusím, ale i tak mám v šatníku několik růžových věcí. Vzala jsem si samozřejmě body a opravářskou tašku, kterou jste mohli vidět v minulém new in článku. Vždycky když mám něco nového, nemůžu se dočkat až si to vezmu :D Mé DIY šortky jsem vám už taky představovala. Tak snad se vám bude outfit líbit :)
Fotky mají takové zvláštní barvy, protože jsem je fotila k večeru a už nebylo moc dobré světlo. Tak za to se omlouvám.
P.S. Nebojte se nosit body suit ! Vím, že to na ramínku vypadá směšně (vždycky jsme se tomu v krámě smály), ale teď jsem změnila názor. Je to supr věc ! Mnohem lepší, než soukat a zastrkovat někam obyčejné tričko. Takže noste body a mějte se krásně ! :-*







košile/shirt - C&A
body suit - Terranova
taška/bag - Gate
hodinky/watch - Tally Weijl
kraťasy/shorts - DIY (Diesel) 
balerínky/flats - F&F

6 komentářů :

  1. Krásná taštička,jak už jsem psala v minulém komentáři.A krásné botičky! A určitě se nebojím nosit "bodýčka" jsou to skvělé kousky v šatníku! :)
    A ombré vlásky vypadají dobře,sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  2. n ajlepšia kombinácia aká môže byť :)

    OdpovědětVymazat
  3. ombré vlasy ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat