pátek 24. srpna 2012

My summer cosmetics and tips

Vím, že už je skoro konec léta, ale i tak bych vám dnes chtěla představit mojí letní kosmetiku. Používám totiž trochu jiné věci, než třeba v zimě, protože používat v létě nějaký těžký makeup, který by se v horku roztekl není vůbec příjemné.
Místo makeupu jsem si na léto oblíbila slavný BB cream od Garnieru. Určitě ho všichni znáte. Mě vyhovuje a občas použiji i korektor, pro zakrytí nedokonalostí. Mám v plánu taky vyzkoušet ten nový pro mastnou pleť.

Nesmí chybět pudr. Už poněkolikáté jsem si koupila tento Stay matte od Rimmel, protože mi vyhovuje :)
Další jsou řasenky. V létě většinou používám ty voděodolné, protože občas zaprší, nebo se jde na koupák. Takže to se vždycky hodí. Bohužel ne každá řasenka s nápisem waterproof je doopravdy voděodolná. Otestuji to vždycky tak, že si napustím umyvadlo a ponořím do něj obličej. Konkrétně tyhle řasenky dopadly velmi rozdílně. Černá nevím odkud pevně držela na místě, za to modrá od Nivei byla rozmazaná všude kolem :) Mimochodem ta černá vydržela i slanou vodu ! 
Nakonec už jen bronzer, pro vytvoření falešného opálení. Tenhle mám od Gabriella Salvete.
Občas použiji i lesk. Nejradši mám nevýrazné a bez třpytek, jako třeba tenhle od Essence.
Tak snad se vám článek aspoň trochu líbil :) Mějte krásný den ! :-*

6 komentářů :

  1. super článok :) ja používam podobné veci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, po blozích koluje Blog Awards, a tak ti chci říct, že mezi mnou oceněnými blogy je i ten tvůj : )
    http://simply-cheaply.blogspot.cz/2012/08/blog-awards.html
    A jinak abych nebyla úplně mimo, vyjádřím se i ke tvému článku - pudr Stay matte používám taky, myslím si že je to super pudr za dobrou cenu. Kdyby obsahoval i zrcátko, tak by byl naprosto dokonalý... Ale ten svůj mám bohužel rozpadený na kousky, stejně jako ty ten bronzer : D

    OdpovědětVymazat
  3. BB cream je nejlepší, já jsem si ho oblíbila natolik, že přemýšlím že ho budu používat i v zimě :) Jinak to s těma voděodolnýma řasenka znám :D Nejlepší co jsem kdy měla byla od Miss Sporty :)

    OdpovědětVymazat
  4. BB od Garnier je pro mě pecka tohoto léta, od té doby co jsem si jej koupila jsem na sobě ještě neměla make-up, ovšem v zimě se k němu opět vrátím, je pravda, že s BB krémem se cítím opravdu dobře, navíc mě překvapil svou schopností krytí, ovšem někdy použiji i korekrot... :) Já tedy používám ten světlý odstín pro mastnou pleť.
    Pokud jde o pudr tak jsem jej skoro celé léto nevyužila, vše nahradil BB krém, je s ním rychlá aplikace ráno... :)
    Řasenku tedy používám stále jednu a tu samou od Dermacolu, ale měla bych asi si pořídit nějakou voděodolnou, ale to asi až příští léto... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po tom BB krému na mastnou pleť sis nemusela dávat pudr? wow tak to si ho musím taky co nejdřív pořídit ! :)

      Vymazat
    2. Někdy si dávám pudr, ale spíše nechávám jen bez pudru...

      Vymazat