pondělí 20. srpna 2012

On the farm

Ve čtvrtek jsme byli na úžasném výletě. Využili jsme krásného počasí a zajeli se podívat do výletního areálu Pěnčín. Nachází se tam kozí farma, kde jsme si mohli ochutnat kozí sýry a taky výrobna korálků. Nakonec jsme jeli minivláčkem na hodinový vyhlídkový okruh. Mám ráda takovéhle výlety a moc jsem si celý den užila.
K outfitu. Měla jsme na sobě asymetrickou sukni, kterou už jste na mě mohli vidět. Protože je hodně dlouhá, dá se nosit i jako šaty. Na to jsem si vzala mojí DIY džínovou vestu, kterou jsem vám ukazovala v jednom z posledních článků. Víc vám prozradí fotky :)





V sýrárně byla ochutnávka různých kozích výrobků, jako sýry a jogurty a taky tam poletovalo asi milion much :D




Kozy jsme si mohli nakrmit speciálním biokrmivem a tak na nás takhle natahovaly hlavy :D



Zašli jsme se podívat do korálkové dílny, kde prodávali spoustu korálků, nebo už vyrobených náramků a náhrdelníků. Dokonce jsme si i mohli navléknout vlastní.


Když jsme dostali hlad, zašli jsme do restaurace U brusírny. Měli tam mojí oblíbenou svíčkovou a proto dávám palec nahoru. Co ale nebylo příjemné, byly mouchy ! Ty lítaly po celém areálu, jenže při jídle to příjemné nebylo. Ještě že na každém stole byla plácačka a tak jsme si mohli krátit chvíli čekání na jídla zabíjením much :D

Nakonec jsem se rozhodli pro jízdu vláčkem. Byla to sranda, když jsme se drkotali po silnici a mávali na kolemjdoucí :D


Vláček nás dovezl ke kostelu, kde jsme měli s průvodkyní menší prohlídku a taky se mohli podívat, jak se ze skla vyrábí postavičky. Byl to zážitek !


Já a moje mladší sestřička :)
vesta/vest - DIY
náramek/braclet - from Paris
sukně/skirt - from butik
kabelka/purse - vintage
sandálky/sandals - Gate

5 komentářů :

  1. Kooooozy! Tak to jste si to tam museli určitě užít! :) Vestička je pěkná!

    OdpovědětVymazat
  2. Tam jsem taky byla, je to tam super :) Jen mě štve, že když jsem tam byla jsem němela ráda kozí sýr, teď ho přímo miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vesta je hrozně hezká, to si jen uřízla rukávy?:) moc ti to sluší. Farmu máme kousek od domova, tak jsem tam byla už několikrát :)

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. normálně jsem vzala nůžky a ustříhla je přímo u toho švu, aby se nic nepáralo :)

      Vymazat