neděle 5. srpna 2012

Sale haul

Dnes pro vás mám své druhé video. Tentokrát je to o tom, co nového jsem si pořídila. Nechtělo se mi dělat klasické new in s fotkami. Doufám, že se vám bude líbit a těším se na vaše komentáře. :-*
Přidávám ještě fotku šatiček, aby jste si je mohli pořádně prohlédnout :)

15 komentářů :

  1. jsi moc milá :-)) pěkné věci

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké video :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. 75 kaček :) taky dobrá cena si myslím :)

      Vymazat
    2. To je přímo výborná cena :)

      Vymazat
  4. Někdo ti píše na fb! :D ... Hezký video :) Vždycky když jsem tě někde potkala, tak jsem si myslela, že jsi hrozně namyšlená (promiň :D), ale teď svůj názor měním, jsi strašně milá a sympatická :) těším se na další článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď jsem si toho všimla jak to tam pípne a hned mi sjedou oči, abych se kouknula kdo to je :D jinak moc mě tvůj komentář potěšil, děkuji za upřímnost :)

      Vymazat
  5. Wow nádherné šatičky a ty pásky se mi teda taky dost líbí, neřekla bych, že v C&A jsou takový věci, nerada tam nakupuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že se to teď zlepšilo a dají se tam najít super věci za směšné ceny :)

      Vymazat
  6. Jsi strašně hezká a zajímavá :) a máš super posty!

    OdpovědětVymazat
  7. Amazing!! Hermoso vestido, muy bonitos colores!! Besos

    OdpovědětVymazat
  8. Máš velmi příjemný hlas :)
    Šaty jsou velmi pěkné, na léto jak ušité, hlavně když je takové teplo, tak nech se Ti dobře nosí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi moc sympatická! Jinak super věci a ty ceny.. Kdo by to tam nechal :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Si krásna a tie šaty sú skvelé :)

    OdpovědětVymazat