sobota 4. srpna 2012

Seventy !

Ano sedmdesát ! Sedmdesát followers. Jste úplně úžasní a já vám za to moc děkuji ! :) Když jsem blog zakládala, vůbec jsem si nemyslela, že to někdo bude číst. :D Takže děkuji za všechny milé komentáře, ani nevíte jak mě těší. Doufám, že se časem číslo followers rozroste a já budu skákat tři metry vysoko. Kecám, takhle vysoko asi nevyskočím :D
Dnes mám pro vás jen dvě fotky. Mě a mojí nejlepší kámošku, s kterou si ráda povídám. Pozdravte rybičku číslo 2.


6 komentářů :

  1. Jsi kouzelná a ta modrá rybka... :) Tak nech Vám to kamarádství co nejdéle vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to sluší, gratuluji ke čtenářům! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Když se tu pořád - my pravidelní čtenáři - máme nač dívat, tak není divu, že přibýváme ;-). Gratuluju ke skvělému číslu a ty i rybička jste...kočky ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna si, aj rybička je zlatunká...
    A idem byť 70ta-prvá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Velká gratulace :) Ať číslo s followers jenom roste :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná jsi! A gratuluju ke čtenářům :)

    OdpovědětVymazat