středa 8. srpna 2012

Summer job

Omlouvám se, že jsem nějakou chvilku nepřispívala. Mám teď brigádu a chodím domů pozdě a pak už nemám na nic sílu :D Jen kouknout, na nějaký pěkný film. Včera jsem po 6 hodinách točení zmrzky, šla do města utratit výplatu :D Naprosto mě v drogerii zaujala vůně od Elite models Paris Baby. Něco mi připomíná a tak strašně krásně voní. Musím ji mít! Co jsem si koupila, vám ukážu někdy příště :) Dnes jen takový random fotek. Mějte se co nejkrásněji a užívejte si prázdnin naplno! :-*
P.S. Děkuji za všechny vaše milé komentáře k videu. Moc mě potěšily ! 
/malá orchidejka, která mi teď zdobí stůl/

 /zkouším fotit nebe. baví mě, jak je stále jiné/
 /tak týden zpátky, kdy jsem se slunila u bazénku/
 /mrak, který mě chtěl sníst/
 /vrátila jsem se do dětských let. miluju je/
 /pohled od nejlepší kamarádky z Kanárských ostrovů. to se někdo má/
 /naše červená modelka. jinak takhle pěkně roztažené ploutve nemá, ale jakmile viděla foťák, hned mi pózovala/
/nakonec pavouček pro štěstí/

6 komentářů :

  1. Krásne fotky až na tú poslednú brrr :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavouček pro štěstí, fuj! Pendreky miluju a Kanáry teda závidím, to se fakt někdo má :) Točíš zmrzku jo? Taky dobrá brigáda, aspon něco.

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké fotky :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. jeej ty pendreky, už vím na co si zítra zajdu :P

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky, pěkná rybička a orchidej ! :)

    OdpovědětVymazat