neděle 19. srpna 2012

Way to leave

Takže už mám všechny hadříky sbalené. Doufám, že jsem na nic nezapomněla. Teď jsem asi někde v autě na dlouhé cestě do Chorvatska. Jedeme na ostrov Korčula, takže pojedeme i trajektem. Samozřejmě beru foťák a nafotím spousty fotek ! Takže se těšte :)

Cesta nás čeká dlouhá, tak doufám že to přežiju :D Mám nastahovaných snad milion filmů a písniček.

5 komentářů :

  1. Tak hlavně dojeď v pořádku,a užij si to tam! A ať tě nesežere žralouš! :D
    Těch tvých milion filmů by jsem potřebovala,neboť opravdu už nevím jaký filmy stahovat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak doufám, že dobře dojedete a těším se na fotky! mě by možná ta dlouhá cesta i bavila:DD

    OdpovědětVymazat
  3. ten puntíkovaný klobouk.. ách, je krásný! :) užij si to tam.. taky bych ještě někam nejradši odjela..

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné plavky!..uži si dovolenku :)

    OdpovědětVymazat