sobota 11. srpna 2012

Wedding

Takže točení zmrzky jsem si vyzkoušela, nějaký penízky si vydělala a tím to pro mě končí. Práce není zatím nic pro mě a hodlám si prázdniny užívat a ne sedět celý den v práci. To mě čeká později :D
Včera jsem byla na svatbě kámoše od táty. Naposledy jsem na svatbě byla jako malá a tak jsem si to tentokrát užila mnohem víc. Nebyla to sice taková ta klasická a tradiční svatba, bylo to takové volnější, ale přesto to bylo pěkný. Samozřejmě pro vás mám pár fotek a taky fotky outfitu, v kterém jsem šla. Doufám, že se vám fotky budou líbit a mějte se co nejkrásněji.
P.S. Nezapomeňte, že láska je ta nejhezčí a nejsilnější věc. (Jak to řekl pan oddávající.)












 šaty/dress - Tally Weijl
botičky/heels - Never 2 hot (Humanic)

6 komentářů :

  1. Ladíš, moc ti to slušelo :) Vidíš a já už mám třetí pracovní prázdniny po sobě, přece jenom peníze potřebuju a užívám si pak v průběhu roku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, nesmírně ti to slušelo :)
    A moc ti děkuji za milý komentář :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné :) ty boty jsem si chtěla taky pořídit, sluší ti.

    OdpovědětVymazat
  4. Pání opravdu ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat