pondělí 24. září 2012

Army style

Dnes pro vás mám jen takový rychlý outfit. Neměla jsem sebou ani foťák, takže fotky jsou focené mobilem, takže kvalita je trochu nižší. Jinak myslím si, že tenhle podzim bude opět v kurzu army styl. Jelikož mě maskáčové věci nic neříkají, tohle sako mám moc ráda, protože khaki, tu já můžu :) Jinak doufám, že si to užíváte ve škole, protože já jsem se dnes konečně krásně vyspala a už se těším na to týdenní nic nedělání :D Ne, nebudu zlá. Příští týden mě ta škola čeká taky, takže se můžu jenom těšit. Mějte se krásně ! :-*


army sako/army jacket - Tally Weijl
tričko/T-shirt - Elle
džíny/jeans - HM
tenisky na klínu/wedges sneakers - Graceland (Deichmann)
-
Určitě si ještě pusťte tohle video. Tyhle holky jsou úžasný a naprosto miluju všechny jejich videa a písničky ! :)

7 komentářů :

  1. Skvělý outfit! :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. krásný outfit :-)
    melange-iv.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. moc pasuje :) sunriseofmylife787@gmail.com inak ak chceš pozri sa u mňa na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty botky jsou fakt paradni! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný jednoduchý outfit :) Ty miluju ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit, sluší ti to :).

    OdpovědětVymazat