pátek 14. září 2012

Born Pretty Store

Už dlouho jsem si z této stránky chtěla něco pěkného objednat. Mají tam velmi levné věci a poštovné se neplatí, takže to je výhodné :) Předem bych vás chtěla informovat, že tohle není žádná reklama a vše jsem si platila sama. Ráda čtu takovéhle články o internetových e-shopech abych se dozvěděla, jak to na nich chodí a mohla si něco pěkného objednat.
Já jsem si objednala Channel náušnice. Můžete je najít tady. Dodání bylo velmi rychlé a všechno bylo pěkně zabalené a došlo v pořádku. Objednávala jsem náušnice, takže kvalitu nemůžu moc posuzovat, ale zatím kamínky a všechno drží :) Víc vám určitě prozradí fotky.





6 komentářů :

  1. Náušnice jsou nádherné, je fajn že ti je poslaly v té maličké průhledné nádobce, hlavní je že se cestou nerozbily :)

    OdpovědětVymazat
  2. platila si nějaké clo? :-) Náušnice jsou krásné :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. clo jsem neplatila. myslím, že clo se platí jen když si objednáš hodnotnější věci :)

      Vymazat
  3. Super! Hned jsem si u nich objednala asi 5 nových doplňků :D
    Nicca, http://fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat