středa 26. září 2012

Cake from the microwave

Možná už jste viděly takový ten recept na buchtu, kterou si můžete udělat v mikrovlnce za pár minut. A protože já mám s vařením a pečením minimální zkušenosti, tenhle recept mě zaujal. Konečně něco, co zvládnu taky :D Recept můžete najít tady. Stránky Studentská kuchařka mě mimochodem hodně zaujaly, protože tam můžete najít spoustu lehkých receptů, jako je právě tenhle.

 Buchta se v mikrovlnce udělala opravdu snadno. Aby nevypadala tak obyčejně, ještě jsem jí trochu posypala a pak jí polila čokoládou. Byla jsem strašně zvědavá, jak bude chutnat. Není to žádný zázrak, ale ke kafíčku nebo k čaji se to perfektně hodí. Komu by se zdála moc suchá, může do ní přidat třeba oříšky nebo rozinky. Příště to asi vyzkouším :)

8 komentářů :

  1. Kamarádka mi o této buchtě říkala, chtěla bych jí také vyzkoušet protože na intru,kde není trouba je to parádní nápad na snídani... Vypadá velmi dobře asi ji napřed vyzkouším doma a pak uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. párkrát jsem si ji taky doma dělala :) hlavně , že je to rychle :D

    OdpovědětVymazat
  3. Už delší dobu si ji taky chci doma udělat! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tiež som skúšala už dávnejšie :D..ale časom mi potom prestal chutiť.. :D
    http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/2012/09/naramkova-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  5. Hej já už ji dělala dvakrát a taky mám problém s tím, že mi přestala chutnat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za typ na stránku, hned se tam jdu podívat, jednoduché recepty jsou přesně to, co potřebuji :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, koláč z mikrovlnky... Konečně něco pro nekuchařky :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat