středa 5. září 2012

Inspired: September

Omlouvám se, že jsem tak dlouho nic nepřidala. Začala škola, takže mě určitě chápete. Sice se ještě tak uplně neučíme, ale přijelo hodně kamarádů, kteří byli o prázdninách pryč. Takže si to samozřejmě teď vynahrazujeme. Nebyla možnost nic kloudného vyfotit, takže pro vás mám jen pár inspiračních obrázků. Je jich plný weheartit a já se na ně ráda dívám. Takže snad se vám budou tyhle aktuální obrázky líbit :)
Ještě jsem si chtěla postěžovat na počasí ! Taky vás tak štve, že je ráno kosa i v teplém svetříku a odpoledne je vedro na šatičky? Pak vůbec nevím, co si brát na sebe.
P.S. Mějte se co nejkrásněji ! ♥



6 komentářů :

  1. První 4 obrázky jsou dokonalý! Přesně tak! :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super obrázky :) To počasí mě taky štve, ráno se nabalí a stejně mrznu a odpoledne je mi zas vedro :)

    OdpovědětVymazat
  3. To tričko na 4. obrázku je fakt skvělý. ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Prvý obrázok!! :D A posledný je top!

    OdpovědětVymazat