neděle 2. září 2012

Korčula new in

Poslední prázdninový den. Tak rychle ty prázdniny zase utekly ! Ale dost keců, všichni víme, že se jde zítra opět do těch ústavů a všichni se strašně moc těšíme samozřejmě :D Nezávidím těm, kdo jdou do prvních ročníků. Ale zvládnem to jako vždycky, takže optimistický vstup do školního roku :)
Dnes pro vás mám článek o tom, co jsem si přivezla z mé dovolené na Korčule. Byli jsme párkrát ve městě a bylo tam pár stánků, kde měli všude stejné blbosti. Mě ale nejvíc zaujala tahle kabelka ! Už od začátku jsem věděla, že bez ní neodjedu. A tak je moje :) Už se těším, až jí budu nosit do školy.


 Dál jsem si přivezla pár malých mušliček, které jsem našla na pláži :) Papírek slouží jenom jako dekorace. Je to papírek, který jsem měla v čínské sušence štěstí. Doufám, že to je pravda a zrcadlo, které jsem si rozbila neznamená 7 let smůly ale štěstí :D
Mějte se co nejkrásněji a pevné nervy na zítřejší vstávání ! :-*

11 komentářů :

  1. Jé vy jste měli i takkové mušličky? Já našla jen pár pidi, jinak vůbec nic..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty větší jsem si vylovila z moře na písčité pláži :)

      Vymazat
  2. Ta kabelka je nádherná! :) Mohu se zeptat, je to fake? Jen mě to zajímá, ze zvědavosti, mám taky jednu LV, kterou jsem dostala od kamarádky, a ikdyž vím, že není pravá, nosím jí moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsem si jistá, ale jelikož jsem se na internetu dočetla že pravé stojí okolo 10 tisíc, tak tahle asi pravá nebude :)

      Vymazat
  3. Nosit fake kabelky je ta největší ubohost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pěkný komentář anonyme :) mimochodem kabelku jsem si nekoupila kvuli značce, ale kvuli tomu, že se mi líbí vzhled kabelky :)

      Vymazat
  4. Já se dneska vrátila z Turecka a přivezla jsem si 2 kabelky LV a jednu mám stejnou jako ty, stejný tvar akorát jiný potisk - čtverečkovaný :D Taky jsem věděla, že bez kabelky neodjedu :D

    OdpovědětVymazat