pátek 21. září 2012

Nice week

Škola mě teď hodně zaměstnává, takže opravdu není moc času něco fotit nebo přidávat články. Hlavní je, že pro vás dnes něco málo mám. A abyste mi mohli závidět, tak příští celý týden máme ředitelské volno, protože se nám ve škole budou měnit okna. Takže krásný týden bez školy. Ale nebojte, dali nám asi milion úkolů :D Snad i moje aktivita bude větší, když budu mít spoustu času :)
Dnes pro vás mám jen několik fotek, tak snad se budou líbit.

 kytička pro maminku k narozeninám
limitovaná edice, mňam !

9 komentářů :

  1. ahoj ty chodíš na obchodku v liberci? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je náhoda :) já jsem tenhle rok na obchodce maturovala :) A když jsem viděla že na týden máte volno tak jsem si říkala že to musí být ta obchodka z liberce :)

      Vymazat
    2. my máme stále nějaká volna, takže si odhadla správně :D

      Vymazat
  2. Já taky chodím na obchodku :),pěkné fotky
    a těším se na nějaké outfity!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jich několik chystám, takže se můžeš těšit :)

      Vymazat
  3. Miluju čokoládu!:)
    Těším se na nové outgiry!:) a také chodím na obchodku jsem ve druháku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kytička vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat